Så helt värdelös på att blogga...

..men jag tänkte att jag skulle få lite ordning på det nu. Har tillochmed lagt upp en liiiiten plan. Sen får vi se hur det går med att hålla den;)
 
Så hur har det gått med allt? Jag klarade hela september utan socker. Det var skitsvårt! Inte för att jag var sugen på sötsaker, utan för att det är socker i PRECIS ALLTING! Men jag är riktigt stolt, jag hade inga problem med att folk åt godis runt om mig, eller fikade. Det gled liksom på... lite för enkelt! Sen var tanken att jag skulle släppa loss en gång i veckan. Och vill ni veta en grej? Det är här det svåra börjar med suget. Men det gick också bra, fram till den här veckan.
Jag vet inte om jag håller på att bli sjuk, eller vad det nu är för jag är konstant trött, har helt tappat allt som jag har jobbat på den senaste tiden. För några dagar sen hoppade jag över att äta en hel dag...
Men en viktig sak att komma ihåg när jag vill förändra ett mönster som jag ägnat säkert 10 år att bygga upp, är att det kommer ta mycket mer än ett par veckor att förändra. Jag förökser verkligen se hur långt jag kommit på det här året som gått, istället för att hänga upp mig på att en eller två veckor har gått skit!
Dessutom har det inte påverkat vikten jättemycket. Jag vägde in på 118 på Bänk Dm, och häromdagen...
 
Wohoo! Mitt nästa mål var att nå 115 till SL DM i november, men som det går nu med socker, kosten och promenaderna så lär det inte hända, så får nöja mig med 116, vilket är heeelt okej för mig!
Så fort jag får den här förkylningen under kontroll kan jag börja röra på mig igen.
 
Men hur går det då med styrketräningen?
Jo tack, det går bara bra. Eller ja, den här jävla tröttheten sätter stopp, och mitt förhållande till styrkelyft är lite skakigt för tillfället. Jag känne rmej mest svag och jag har inte kunnat sätta några mål med träningen.
Men jag vet att jag VILL hitta tillbaka och Bänk Dm gav verkligen tillbaka lite tävlingsglädje.
Världens härligaste gäng på väg till DM!
 
 
Färdigtävlad, med sällskap av några av de bästa tejjerna som jag någonsin träffat <3 Här var det bara minuter kvar tills jag fick hämta min guldmedalj;)
 
Så Förra veckan började jag på ett nytt schema. Jag har fått det av Karin, och hon kallar det för körtelfeber... livrädd! Men det har gått bra. Det är lättare att träna med ett schema, men jag har fått anpassa vikterna en hel del, för de vikter som står är anpassade efter Karin, och de flesta vet ju hur jävla stark hon är... men det går ganska bra, även om det går långsamt.
Sen vet jag att min coach blir galen, men jag gillar att sätta upp mål inför tävlingarna. Just nu, är jag glad om jag gör samma resultat som på SM. Får jag ordning på kroppen kaaaaaanske jag kan göra den serien som jag från början ville göra då: 140 i böjen och 150 i marken.Sen vore det jävligt skönt att sätta 75 i bänken! Den som lever får se ;)
 
Nu tror jag att jag har skrivit färdigt för ikväll. Imorgon blir det träning med Sandra, och en långpromenad på förmiddagen. Pluggandet får vänta till helgen, jag behöver en dags ledigt!
 
Mossa moss apå er, alla männskobarn!
 
 
 
 

Kommentera här: